Vårat torsdags-schema i skolan är riktigt chill eftersom vi endast har 3 lektioner idag och 2 av dem är estetiska (hkk,idh). Så som jag skrev igår så vandrade jag runt i mjukiskläder hela dagen utan att riktigt bry mig, hehe. O sedan efter skolan så följde Sofia med mig hem så vi kunde baka 2 kladdkakor till våran bake sale som våran klass ska ha imorgon. Jag tror de blev ganska bra faktiskt, håller tummarna. Men iaf, Sofia drog för ca 20min sen till sin buss och återigen sitter jag här i mitt nuvarande dammtäckta rum och väntar på att mamma ska hämta mig.
Skulle egentligen spendera helgen här hemma hos pappa (fre o frammåt) men jag vill ta mig sjutton inte de längre. Heeeela huset är täckt av byggdamm och de allmänt byggkaos. Liksom alla golv o möbler är täckta av damm och vi seriöst saknar golv på nedervåningen och halva trappan e bort riven. 

Så som ni hör är det inte roligt ordning och reda här och jag har inte riktigt lust att bo här tills de är lite mer ordning på huset (några dagar). Så tror jag spenderar några extra dagar hemma hos mamma om de ok. Annars vet jag inte vad jag ska göra... 



Kommentera

Publiceras ej