Förlåt för den dåliga uppdateringen idag o jag har faktiskt ingen riktig ursäkt till varför. Men men, första gången sen jag började blogga igen så en gång är ingen gång, hehe ;)
Iaf, idag har skolan rullat på sjukt bra trotts den sjukt stressiga morgonen, men iaf jag har överlevt dagen. Stack hem till pappa efter skolan och insåg då att de bygger om där hemma och att jag hade glömt stänga dörren in till mitt rum. Så heeeela mitt rum är täckt med ett tjockt lager byggdamm, fan. Så på fredag efter skolan är det bara att städa hela rummet in i varenda litet jäkla hörn eftersom jag ska bo där då, tagga...
Oherre, mennej, jag hade hellre kollat på film o allmänt latat mig, men jag kan inte. För Allt i Hela mitt rum är täckt av äckligt byggdamm. Så kan inte ens sitta ner utan att jag blir helt full av damm... Det låter säkert inte så kul och jag kan säga att det är det inte heller...

Aja de bara att bita i det sura äpplet och ägna min fredags kväll åt att städa, yeay 
Vet att ni är avundsjuka... 



Kommentera

Publiceras ej