Youtube är herregud farligt, jag tänkte sova kl 22 för att kunna somna tidigt o vara pigg tills imorgon. men såklart fastnade jag på Youtube i 45min... haha omg så sämst ): men får skylla mig själv om jag somnar sjukt sent ikväll antar jag. Kmr vara död imorgon i vilket fall, liksom mitt alarm ringer kl 5:43 så jag ska hinna göra mig i ordning inför skolan o all sådan skit. Men jag tror att jag kommer dra på mig mjukiskläder t skolan o bara fläta håret snabbt imorn. Först och främst därför jag inte orkar med ngt annat, o sedan därför jag inte bryr mig om vad andra kommer tycka o tänka haha. Jag älskar mjukiskläder o vad ska de göra åt de?? Vissa i högstadiet har en förmåga att stirra ut en som man är helt dum i huvudet, men asså haha chilla, de oxå kläder. Jag är inte dum i huvudet bara därför jag inte orkar ha på mig skittajta jeans med ngn söt obekväm tröja till o 300 accessoarer till varje dag. Jag har livet som inte nödvändigtvis cirkulerar runt kläder o smink, se borde oxå prova de haha.

Två rejält oseriösa bilder från nu på kvällen med syskonen. Oherre jag bjuder verkligen på dem.





Kommentera

Publiceras ej