Som sagt så somnade jag inte precis tidigt igår - vilket resulterade att jag vaknade upp med världens huvudvärk o var skittrött ):
Så det är Inte så konstigt att jag valde att stanna hemma från skolan för att kunna vila ut. Sedan däckade jag igen och sov några timmar till, men släpade mig upp ur sängen vid 10 tiden och drog på mig mjukiskläder. 
Inte nog med att den äckliga huvudvärken satt kvar, utan att hela min morgon vart väldigt misslyckad... 
Först och främst därför att jag fick först panik för jag trodde att mjölken var slut - man kan it dricka te utan mjölk, ok? Och jag måste ha mitt morgon te för att överleva dagen (snacka om i-landsproblem...) Men sedan visade sig att jag bara hade letat slarvigt eftersom mamma senare tog ut mjölken ut kylskåpet... Pinsamt -.- 
men sedan blev de lite bättre för jag år rosybröd med nutella till frukost. de sjukt god frukost när man inte mår bra, haha, men dock inte nyttigt någon stans... 
Oh well. Sedan pajade min morgon igen för när jag hade ätit typ halva mackan så påpekade mamma att brödet var mögligt. Och så var det oxå... Fyfan vad mysigt och jag blev ju skitglad såklart, not. Haha euw ): 
så jag tog en ny macka ist som var något surdegsbröd som inte var mögligt tack och lov. 

Så efter morgon dramat däckade jag några min o sedan rullade dagen på rätt bra. Inte gjort något vettigt alls, men man förväntas inte precis att göra det när man är hemma från skolan. 
Men jag mår bra nu så det blir skola imorgon om inget annat. Men ska sova nu så de inte blir allt för sent. Så säger tack o godnatt här o nu ❤️



Kommentera

Publiceras ej