Då var ännu en dag avklarad. Har i princip suttit med svenskan hela kvällen. Vi ska skriva en novell på 2-5 sidor och vi ska renskriva den till på måndag. Jag är helt klar nu och har skickat in den och allt. 
Det tar så lång tid för mig att renskriva texter för jag är en sådan som alltid sitter och ändrar texten ännu mer när man renskriver på datorn. Liksom skriver du för hand och ska bearbeta ett stycke så är det krångligt. Medan på datorn kan du ta bort och flytta om hur mycket du vill utan att det blir helt oförståeligt och läraren tror du är dum i huvudet som har suddat så många gånger. Hahah.

Så det har jag pysslat med ett bra tag nu och jag är faktiskt riktigt nöjd! Ska vi vara ärlig här så är jag faktiskt själv lite imponerad över hur mycket jag faktiskt tyckte om den här uppgiften. Tyckte väldigt mycket om att skriva berättelser som liten. Men precis som allt annat har jag lagt av med det efter ett tag haha. Fått höra av folk innan att jag har mycket fantasi, och jag antar att det är grunden till alla mina berättelser. Sedan så behöver man kunna använda en varierad mängd av ord. Ord är makt ig u know what i mean. 

Men aja, hoppas bara läraren tycker att den är bra, haha. Liksom om jag tycker att min novell är den bästa någonsin har ingen betydelse ifall läraren sätter betyget? 



Kommentera

Publiceras ej